Monday, 23 May 2011

GA | Yanasensei’s Giveaway!

Selamat Hari Isnin...
olla everybody....
harini saya nak join giveaway lagi....

nak tau syarat-syarat nya buleh la ke blog beliau yek...
klik kat banner bawah ni.. :)

Antara syarat syarat die kene jawab satu soalan tau...
hehe..tapi macam mencabar jek soalan tu,...

soalan nya berbunyik :-  What is Love?

Love is sumthing that we can't touch, smell and hold...but love is...err...cakap bahasa melayu ek..haha...cinta ini adalah sesuatu yang subjektif...ia terpulang pada diri kita macam mana kita nak tafsirkan...bagi pendapat saya...cinta ini sesuatu yang indah dan romantis...cinta membuatkan seseorang berubah..cinta juga membuatkan seseorang itu menyayangi...cinta juga membuatkan seseorang itu kecewa dan cinta juga membuatkan seseorang itu bahagia...jadi...hargailah cinta dan yang paling utama cintailah Allah, diri sendiri dan keluarga sebelum cinta kepada insan yang bergelar lelaki/perempuan...


haha..ter over plak saya bagi definisi die ek...
hope dapat la diterima yek cik yanasensei...hehe..

sebelum tu..saya nak tag..

Raihayu

Salwa

Zai

harap-harap korang pon join jugak k.. :)


Tarikh Tutup penyertaan | 20 Jun 2011.



2 comments:

yanasensei said...

isy mesti la boleh terima. :)) thanks for joining yaa. good luck! :D

YuMiko itu Nana said...

thankyou yanasensei!!.. :D